turbosprężarka

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • jerry73
    Classic
    • 2011
    • 5
    • Octavia I (1U2)
    • AKL 1.6 MPI 101 KM

    turbosprężarka



    coś odemnie na te chłodne wieczorki
    JERRY
  • antbart
    Classic
    • 2010
    • 8

    #2
    turbosprężarka

    jeżeli jest dosyć duże zużycie ojeju od wymiany do wymiany może być spowodowane padaniem turbiny. Czasami się przycina i widoczne kopcenie przy ostrzejszej jeździe i dosyć głośna jest.

    Komentarz

    • JanuszSz
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 2835
      • Superb II combi (3T5)

      #3
      Pytasz,czy stwierdzasz?

      Zmień sobie opis.Albo masz O2,albo silnik ALH.Te dwie rzeczy razem nigdy nie występowały.
      Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

      Komentarz

      • ElBocheno
        Ambiente
        • 2006
        • 150

        #4
        Nadmierne kopcenie to może być "zmęczony" katalizator...

        Komentarz

        • lukaszzie
          Ambiente
          • 2010
          • 103

          #5
          turbo jak pada to bardziej kopci na siwo bo przepala oliwe :shock:
          Skoda Forever jednak
          Vw Golf I II III
          Opel Omega C
          Peugeot 206 HDi
          Vw Golf V 1,9 tdi 90 koni
          Citroen C5 2.0 Hdi Audi A8 2001 D2 3.3 TDi
          Skoda Octavia II 2005 elegance kombi
          Skoda Octavia II 2009 FL 1.9 TDi
          VW Golf VI 2011 1.6 Tdi
          Skoda Octavia II FL RS kombi

          Komentarz

          • richi9
            Rider
            • 2011
            • 427

            #6
            to jest takie wróżenie z fusów...
            Trzeba sprawdzic luzy na wirniku osiowe i promieniowe, sprawdzić jakie ciśnienie podaje, w jakim stanie są wirniki, oraz czy sie nie przycina .Jeżeli to VNT to także kierownice spalin...
            A olej w dolocie może pochodzić od turbosprężarki ale także z odmy...Ja bym proponował odpiąc odme włożyc w jakąś butelkę(tymczasowo) wejście w dolot z odmy zaślepic , zrobic kilka set kilosów i sprawdzić dolot.
            Kopcenie moze być wynikiem nieszczelności, zbyt bogatej mieszanki. Podczas przyspieszania każdy diesel puści bąka.Gośna praca turbiny to wynik ocierania sie wirnika o korpus ,rozszeczelnienie, uszkodzenia wyciszenia silnika...

            Komentarz

            Pracuję...